Sapphire Cyon
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

RyeoTeuk,, Forever

4 posters

Strana 1 z 2 1, 2  Next

Goto down

RyeoTeuk,, Forever Empty RyeoTeuk,, Forever

Příspěvek  Ewwkaa Wed Sep 02, 2009 9:11 pm

TOHLE JE MOJE POVÍDKA!!KTEROU JSEM NAPSALA PRO SOUTEŽ KTERA JE NA SUJUCZ!!
MAM ZLASTNI PAR TKA SE NEDIVTE!!Xd
RYUK A TEUK!!xD Doufám ze se vam to aspon nekterým bude líbít§!xD


Part 1
Tento den začíná jako obvykle, nasnídám se,obléknu se a jdu na vlak.Bydlím cca.20minut od Hl.města kde studuji, čtvrtým rokem na Gymnázium, chystám se i na Vysokou, doufám že to vyjde, zkoušky mě čekají už za měsíc.Ve škole nejsem nějak oblíbený ale nejsme ani považován za Loser..Máme ale bohužel něco jako Školního Kinga-Eeteuk, všichni ho obdivují ,já také ale jiným způsobem ,,Možná“.
Vyrazím….
Hned jak vyjdu z domu si nasadím sluchátka. Povšimnu si ,že vedle nás je dům ,který byl nedávno ještě na prodej, má na tabuli napsáno SOLD.Moc si toho nevšímám a zaposlouchám se do hudby.Najednou uslyším skřípání brzd vlaku. Do háje a to dneska nemám ani koupený lístek! Rozběhnu se. Doběhnu na nádraží ,koupím si lístek a rychle běžím k vlaku.Hledám volné kupé, Uf našel sem ho! Pohodlně se posadím, z tašky vytáhnu svoji oblíbenou knihu Harry Potter.Rodiče mi říkají ,že abych četl Harry Potter sem už dost velký, ale já si to nemyslím.Za chvílí se vlak rozjede , celý zažraný do knížky si nevšimnu ,že přede mnou někdo stojí.